Member details

3FM ALL FOR MUSIC

Sort by: -Old first- | New first

21 Apr, 17:18
Tja, de titel zegt het al: Ben je wel eens op 3FM geweest? En dan moet het echt met je stem zijn hé, niet dat de DJ je naam heeft gezegd na een Request ofzoiets.

Ik zelf twee keer:

1. Bij GI:EL! In 'Begin de dag met een dansje', ik had mijn zusje opgegeven.
2. Bij Edwin Diergaarde met DierOpDrie, ik had ge-SMS't voor een request en werd 5 minuten later gebeld.
21 Apr, 19:19
Ja, bij That's Live met reverend and the makers ging ik een vraag stellen. :tooth:
21 Apr, 19:53
2x bij MetMichiel, ik had een request.
1x bij That's live, ik mocht een vraag stellen aan the Wombats
1x Bij Eddy Zoëy. Ik had kaartjes gewonnen voor de 3fm awards
1x Bij Ekstra- Weekend, was bankgast:-d
21 Apr, 19:54
Zo Rianne, dat is wel supervet eat jij allemaal hebt gedaan.
21 Apr, 20:24
oh ff goed nadenken hoor. Bij de Magic Friends al (lang lang lang geleden) was ik een keertje in de uitzending.

Heeeeel veel later heb ik samen met vriendinnen voor t glazen huis gestaan in Den Haag en zijn we uitgebreid aan t woord gekomen. Ik heb Eric Corton aan de foon gehad voor kaartjes van Charlie Dee, Bart Arends voor kaartjes van de vorige 3FM awards. Bij Veenstra Veenstra voor een request. Bij Rob Stenders aan de foon (een beroemdheid bellen en toen vroeg ik meteen of ik dan maar Gerard Ekdom aan de foon kon krijgen en die kreeg ik ook aan de foon. Mn vriendin opgegeven voor *begin de dag met een dansje* En in n uitzending van Ekstra Weekend, een uitzending van Stenders Eetvermaak, een paar keer sochtends het weer gedaan bij Sander de Heer, en een keer door hem wakker gebeld:shining: en nu wil ik graag een keertje kijken bij een uitzending van Martijn Muijs:tooth:
Beetje veel heh...maar I :heartbounce: 3FM
21 Apr, 21:27
's ochtends vroeg eens op zaterdag, plaat aanvragen, ondertussen al een paar jaar geleden.

Recentelijk nog eens gebeld of ik 't weer wilde doen, had helaas geen tijd.
22 Apr, 08:35
Ja, met begin de dag met een dansje....
EN mijn moeder is elke dag te horen, want zij is de zangeres van begin de dag met een dansje (echt waar!!!):coolpeace:
22 Apr, 10:09
Heel lang geleden bij Giel een verzoeknummer( Jet: Be my Girl, lang geleden dus) vroeg ie of ik niet een jongen was.
en volgens mij 2 x bij Gerard Ekdom, waarvan 1x verzoeknummer en 1x veel prijzen gewonnen met dat geluidsfragment herkennen.
De mooiste was nog wel toen Sander de Heer de show van Claudia de Breij overnam en twaalf voor twee in het teken stond van Tieten. Zoveel mogelijk synoniemen voor Tieten verzinnen dus
22 Apr, 11:44
jazeker! check mijn musicplayer in mijn profiel, daar staat een fragmentje in (h)
22 Apr, 16:35
Ik was bij Serious Request afgelopen jaar met mijn twee tuinkabouters. Zij wilden graag op de foto met de drie dj's. Was erg leuk! Zie www.tweetuinkabouters.nl Daar staat ook het fragment op!
22 Apr, 19:20
Ja! Toen ik:

Een keer kuikensloffen won bij Evers
- Een opdraaibare radio won bij Stenders
- mijn wens werd vervuld door Corne Klijn (1000 cds voor aan mn muur)
- Vaak het prrrijzenpakket na het draaien van een bepaalde plaat
- Een radio interview deed omdat ik het eerste jaar in het callcenter zat van het Glazen Huis
- Concertkaartjes won (Solo, Snow patrol, Pinkpop)

En misschien wel de allerleukste:

Toen ik een reis naar New York won om Jack Johnson daar te ontmoeten!
22 Apr, 22:01
1x bij Gerard Ekdom voor het aanvragen van een plaat.
Een aantal keer bij Jochem Myjer, toen hij leuk is anders overnam van Dolf Jansen
1x bij Michiel, kaartjes gewonnen voor Snowpatrol op mijn verjaardag
1x bij Giel, Begin de dag met een dansje gezongen
1x bij Coen toen heb ik het zwijntje gewonnen
1x bij Giel over secretaressedag
En volgens mij nog wel eens bij Coen en Sander...
22 Apr, 22:38
een keertje maar heel vroeg in de ochtend in het programa van giel !ik vroeg een plaat aan voor mijn grootse liefde !every little thing is magic van sting ! groetjes van marco uit haarlem !
22 Apr, 22:53
Jep, twee keer bij Denk aan Henk, een eeuwigheid geleden.

Het spel 'wat is waar'... Een keer gewonnen en een keer verloren. Ik weet zelfs nog wat ik won; uiteraard twee taarten, plus de eerste keer een cd van Randy Newman en de tweede keer een boek.

Overigens moest ik beide keren de slagroomtaart ophalen bij de locale bakker in mijn woonplaats. Henk Westbroek had het in die tijd altijd over zijn eigen bakker die de lekkerste taarten had van Europa. Bullshit dus!
25 Apr, 13:12
Vanochtend bij Arbeidsvitaminen. Kaartjes gewonnen voor 3fm awards! :-d

Subject Started by  Replies   Last 
Sanne
4 yesterday, 01:09
Martijn M
0 18 Jul, 17:01
:superman2:
0 18 Jul, 08:46
Sanne
5 13 Jul, 21:59
Jeroen